Hop til hovedindholdet

Tursejlads (3. år)

Vis lignende arrangementer

Arrangementsbeskrivelse

Har du lyst til at opnå rutine i at sejle en kølbåd, så er Sundets Sejlerskoles undervisning i tursejlads måske noget for dig.

Vi sejler 1 gang om ugen fra slut april til slut september og gør bådene klar i marts/april og afrigger i oktober.

Forløbet udbydes som 3. år i Dansk Sejlunions Diplomsejlerskole og koster 1.440 kr. for en sæson.

Du vil på 3. år blive undervist i bl.a. sejltrim, hvordan man bruger bådens andre trimmuligheder, sejlads med spiler, hvordan man lægger for anker, anløber fremmede havne og fortøjrer din båd forsvarligt.

Udover at sejle vil du have mulighed for at deltage i ture med klubbens både og andre sociale arrangementer.

Du skal have færdigheder i sejlads som svarer til 2 år i diplomsejlerskolen og et duelighedsbevis.

Efter tilmelding vil du modtage et girkort fra Sejlklubbens sekretariat. Din tilmelding er endelig bekræftet, når du har betalt girokortet.

Du kan læse mere om Sundets tilbud til 3. og 4. års sejlads 2024 her:

Og du kan læse mere om Dansk Sejlunions Diplomsejlerskole her

Samlet antal tilmeldte: 18